Dexter, Shaye, Bentley of Kyran - Zwangerschapsforum

Poll: Dexter, Shaye, Bentley of Kyran


Dexter
Shaye
Bentley
Kyran


Anoniem (Gast) - schreef op 25-11 om 20:32
Wat zouden jullie doen en waarom
1 antwoord en 37876683x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 26-11 om 05:57
Ik zou Kyran kiezen. Stoer en vlot.
Dexter ook wel okay, Shaye weet ik niet hoe ik dat uit te spreken (sjee?) en Bentley zie ik meer als een automerk.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!