Nourain, Lina, Liyana, Farida, Maysa, Elleanoor, Alina of Majdouline - Zwangerschapsforum

Poll: Nourain, Lina, Liyana, Farida, Maysa, Elleanoor, Alina of Majdouline


Nourain
Lina
Liyana
Farida
Maysa
Elleanoor
Alina
Majdouline


Anoniem (Gast) - schreef op 17-12 om 00:47
Mooi klinken. Niet te moeilijke uitspraak.
6 antwoorden en 37672628x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 17-12 om 14:24
Maysa... leuke opgewekte naam! 
Anoniem (Gast) - schreef op 17-12 om 15:45
Ook ik vind Maysa een leuke opgewekte naam.
dvduren - schreef op 18-12 om 10:35
Lina!

Wat ik persoonlijk zeker niet zou nemen als je geen 'moeilijke' naam wilt zijn: 
Nourain, Liyana (veel verschillende schrijfwijzes, zou persoonlijk dan eerder voor Liana gaan), Elleanoor (idem, veel verschillende schrijfwijzes, zou het zelf schrijven als Eléonore), Majdouline

De rest kan wel! :-) Maar vind Lina zelf het mooist!
Lot - schreef op 23-12 om 23:13
Ik vind Alina het mooiste!
Meysa vind ik mooier dan Maysa.
Nouria is ook wat makkelijker uit te spreken dan Nourain
Anoniem (Gast) - schreef op 23-12 om 23:30
Ik heb op Maysa gestemd, maar ik vind Lina ook heel mooi! 
Amoxiclav - schreef op 25-12 om 19:00
Elleanoor vind ik verschrikkelijk geschreven op die manier. Ons ongeboren dochtertje zal Eleanor heten, en dus ook simpeler geschreven

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!