2ling Lola, Loïs of Lizzy - Zwangerschapsforum

Anoniem (Gast) - schreef op 22-05 om 17:02
Wij verwachten in Juli een eeneiige meisjestweeling.
Wij wisten het bijna zeker het worden Lizzy en Loïs, en toen moest ik opeens weer denken aan Lola waar ik heel mijn zwangerschap nog nooit over na had gedacht hahah.
Wat vinden jullie het mooist:
Lola en Loïs
Lola en Lizzy
Lizzy en Loïs

5 antwoorden en 35828520x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 22-05 om 18:34
Lola en Loïs vond ik een beetje een tongbreker. Die zou bij mij afvallen.
Lola en Lizzy is een stoere combi, Lizzy en Loïs is iets zachter, maar beide kunnen prima.
Zelf een lichte voorkeur voor Lola en Lizzy.
M - schreef op 22-05 om 19:02
Loïs en Lizzy
Agnes (Gast) - schreef op 22-05 om 19:06
Loïs en Lizzy!
madelene - schreef op 23-05 om 07:32
Lois lola vind ik het leukst 
Rozewolk87 - schreef op 23-05 om 16:00
Loïs en Lizzy! Loïs vind ik leuker dan Lola en Lola en Loïs vind ik te veel op elkaar lijken. Succes met je keuze en te gek een tweeling!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!