Wij verwachten in Juli een eeneiige meisjestweeling.
Wij wisten het bijna zeker het worden Lizzy en Loïs, en toen moest ik opeens weer denken aan Lola waar ik heel mijn zwangerschap nog nooit over na had gedacht hahah.
Wat vinden jullie het mooist:
Lola en Loïs
Lola en Lizzy
Lizzy en Loïs
Lola en Loïs vond ik een beetje een tongbreker. Die zou bij mij afvallen.
Lola en Lizzy is een stoere combi, Lizzy en Loïs is iets zachter, maar beide kunnen prima.
Zelf een lichte voorkeur voor Lola en Lizzy.