Rosan, Minne, Emilie, Niene of Lena - Zwangerschapsforum

Poll: Rosan, Minne, Emilie, Niene of Lena


Rosan
Minne
Emilie
Niene
Lena


Jo (Gast) - schreef op 23-05 om 15:04
Ik zoek een naam die ook voor een volwassene nog leuk is en een beetje krachtig maar ook lief. Ik twijfel door het liedje van Nick en Simon. Alhoewel kindjes die nu geboren worden dit liedje niet meer echt kennen denk ik.
2 antwoorden en 35819800x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 23-05 om 18:20
Ik heb op Rosan gestemd alleen zou ik er Rosanna van maken.
anders vind ik Emily het leukst maar Amélie vind ik nog leuker!
Bente (Gast) - schreef op 24-05 om 07:29
Hele leuke namen! Ik vind Emilie het mooist (daar heb ik op gestemd). Niene vind ik ook erg leuk!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!