David, Timo, Roan, Kai, Thomas, Robin of Ivo - Zwangerschapsforum

Poll: David, Timo, Roan, Kai, Thomas, Robin of Ivo


David
Timo
Roan
Kai
Thomas
Robin
Ivo


Debbie (Gast) - schreef op 01-09 om 10:37
Onze eerste zoon (3) heeft Liam. Nu verwachten we een tweede kindje. Een meisjesnaam hebben we al. Zoeken nog een jongesnaam.
5 antwoorden en 48805200x bekeken
Olivia-Anna - schreef op 01-09 om 14:15
Ik vind Kai het mooist.
Heb het ook al voor een meisje gehoord..
Mijn neefje heet "Len" vind dat ook mooi passen bij Liam..
Lexie - schreef op 03-09 om 05:28
Timo, Ivo of Kai!
Debbie (Gast) - schreef op 04-09 om 19:17
Bedankt voor alle stemmen tot nu toe! 
Ik ben ondertussen voor Timo. Mijn man nog steeds voor Roan.
Mandy (Gast) - schreef op 10-09 om 10:33
Ik vind Timo ook erg leuk!!
Cin - schreef op 10-09 om 16:46
Kai! lekker stoer en vind het mooi bij Liam staan

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!