Fayenn of Fayènn - Zwangerschapsforum

Poll: Fayenn of Fayènn


Fayenn
Fayènn


Anoniem (Gast) - schreef op 20-08 om 20:15
Wij willen graag onze dochter Fayenn (fa-jen) noemen.
Maar wij twijfelen over de schrijfwijze. Gewoon doen zoals hierboven of zal er nog ergens een streepje op moeten?
2 antwoorden en 34850908x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 20-08 om 20:21
Ik zou er wel een è bij zetten omdat het anders misschien verkeerd wordt uitgesproken. Maar ik snap alleen die dubbele N niet, zou ik zelf niet voor kiezen bij deze naam. Ik zou zeggen Fayèn of Vajèn. Vind het wel een super mooie naam! 
Tori - schreef op 20-08 om 21:24
Ik vind het een super naam alleen zou ik hem zo schrijven Vajen

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!