Wij willen graag onze dochter Fayenn (fa-jen) noemen.
Maar wij twijfelen over de schrijfwijze. Gewoon doen zoals hierboven of zal er nog ergens een streepje op moeten?
Ik zou er wel een è bij zetten omdat het anders misschien verkeerd wordt uitgesproken. Maar ik snap alleen die dubbele N niet, zou ik zelf niet voor kiezen bij deze naam. Ik zou zeggen Fayèn of Vajèn. Vind het wel een super mooie naam!
Brabbels maakt gebruik van cookies.
Cookies worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, sociale media features toe te voegen en ons webverkeer te analyseren. Wij delen informatie over het gebruik van Brabbels met onze social media partners, adverteerders en analytics. Zij kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die over jou is verzameld via verschillende services of websites.info / verbergen en toestaan