Luíz, Lewis of Matz - Zwangerschapsforum

Poll: Luíz, Lewis of Matz


Luíz
Lewis
Matz


Anoniem (Gast) - schreef op 19-09 om 06:48
Schrijfwijze van de naam. We zien het liefst geschreven als Luíz, maar maken we het ons kindje dan niet te moeilijk ? Zal hij dan steeds overal zijn naam moeten spellen. Wat denken jullie ?
3 antwoorden en 34511264x bekeken
Agnes (Gast) - schreef op 19-09 om 07:36
Ik vind Lewis mooier dan Luíz, en ik denk inderdaad dat Luíz spellingsgedoe zal opleveren. Nog los van dat kinderen kunnen denken dat er 'luis' staat.
Anoniem (Gast) - schreef op 19-09 om 08:03
Inderdaad precies wat Agnes zegt .. Ik vind Lewis heel mooi! Mats vind ik trouwens ook leuk (maar wel met een s op het einde)
Debby (Gast) - schreef op 19-09 om 21:29
Luíz zal je waarschijnlijk moeten toelichten. Maar dat zul je met Matz ook moeten, want de meesten zullen het met een S schrijven.
En Lewis zal je waarschijnlijk ook moeten spellen, is ook geen gangbare naam.
En als je dan toch alle 3 moet spellen, zou ik gewoon bij je eerste keus houden.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!