Emma vind ik mooi, maar komt naar mijn mening echt te veel voor.
Noa is mooi, maar geweest en Dewi vind ik een tikje ordi.
Jazzlynn is echt niet mijn smaak. Je hebt niet zoveel aan mij he

.
Hier nog wat namen die je misschien ook leuk vindt:
Ella, Emilie, Lillie, Nola, Noé, Jasmin.