Emma, Jazzlynn, Dewi of Noa - Zwangerschapsforum

Poll: Emma, Jazzlynn, Dewi of Noa


Emma
Jazzlynn
Dewi
Noa


Michelle (Gast) - schreef op 19-09 om 17:02
Welke is het leukst?
13 antwoorden en 34506574x bekeken
Mia - schreef op 19-09 om 17:19
Jazzlyn vind ik echt niks. Jessie vind ik wel heel leuk!
Uit jou lijstje vind ik Noa het mooist. 
Anoniem (Gast) - schreef op 19-09 om 17:43
Noa super leuke naam!
Sanne (Gast) - schreef op 19-09 om 18:51
Ik heb gestemd op Emma, maar vind Dewi eigenlijk toch leuker.
Sofia (Gast) - schreef op 20-09 om 06:36
Emma vind ik mooi, maar komt naar mijn mening echt te veel voor.
Noa is mooi, maar geweest en Dewi vind ik een tikje ordi.
Jazzlynn is echt niet mijn smaak. Je hebt niet zoveel aan mij he .
Hier nog wat namen die je misschien ook leuk vindt:
Ella, Emilie, Lillie, Nola, Noé, Jasmin.
DeeDee (Gast) - schreef op 27-09 om 19:21
Mijn dochter heet Noa Dewi 
2 mooie namen
B. (Gast) - schreef op 27-09 om 21:11
Emma of Noa. Jazzlynn vind ik nogal ordi en Dewi alleen leuk voor iemand met Aziatische of Surinaamse wortels
Anoniem (Gast) - schreef op 27-09 om 23:16
Noa!
Gerben (Gast) - schreef op 28-09 om 13:49
Emma of Noa.
Jazzlynn vind ik ordinair.
Anoniem (Gast) - schreef op 28-09 om 21:25
Dewi!
Jazzlynn echt niet.
Andere 2 ook leuk
Rose (Gast) - schreef op 29-09 om 06:23
Ik vind ze allemaal wat ordi, op Emma na, maar die vind ik veeeeel te populair. Dus ik weet het niet zo goed... Misschien Jazz zonder Lynn?
Saartje - schreef op 29-09 om 09:12
Emma en Noa vind ik mooi! Jazzlyn en Dewi vind ik ordi eerlijk gezegd.
ii (Gast) - schreef op 29-09 om 13:32
Emma of Noa.
Anoniem (Gast) - schreef op 29-09 om 19:34
Grappig ik vind Dewi helemaal niet ordi (Maar ik ken alleen maar leuk Dewi's, meer de hockeymeisjes)

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!