Chelsea, Riley of Bailey - Zwangerschapsforum

Anoniem (Gast) - schreef op 20-09 om 19:18
Welke vinden jullie het leukst? Chelsea, Riley of Bailey.
7 antwoorden en 34488693x bekeken
Nuno (Gast) - schreef op 20-09 om 19:23
Ze zijn alledrie niet echt mijn smaak eigenlijk. Is Lillie nisschien nog een optie? Of Charlie
Mia - schreef op 20-09 om 19:23
Ik vind Riley super leuk. Stond ook op mijn lijstje maar ik heb zelf wat moeite met de uitspraak, haha.
Agnes (Gast) - schreef op 21-09 om 07:35
Riley
Anoniem (Gast) - schreef op 21-09 om 14:19
Riley
Anouk (Gast) - schreef op 27-09 om 17:40
Riley!
Anoniempje (Gast) - schreef op 27-09 om 20:24
Ik vind de namen allemaal niet zo leuk. Iets te Engels..

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!