2 of 3 namen voor meisje - Zwangerschapsforum

Vera (Gast) - schreef op 03-10 om 05:53
We gaan ons dochtertje Lize noemen. Nu twijfelen we of we haar 2 of 3 namen geven. We denken aan Lize Charlotte of Lize Charlotte Jasmijn. Wat zouden jullie kiezen?
6 antwoorden en 34319199x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 03-10 om 05:57
Lize Charlotte! 
Agnes (Gast) - schreef op 03-10 om 11:50
Zelf zou ik Lize Jasmijn kiezen . En uit jouw keuzes Lize Charlotte, maar niet allebei.
Debby (Gast) - schreef op 03-10 om 14:48
2 of 3 namen maakt niet zo veel uit.
Roepnaam is toch alleen Lize neem ik aan.
Anoniem (Gast) - schreef op 03-10 om 19:18
Ik zou ook voor Lize Jasmijn kiezen. Maar dat komt omdat ik niet van de naam Charlotte hou. 
Laura (Gast) - schreef op 04-10 om 14:58
Ook ik zou voor Lize Jasmijn gaan dat vind ik beide super leuke namen!! Charlotte heb ik persoonlijk niks mee maar dat is een kwestie van smaak 
Wil je Jasmijn en Charlotte erachter omdat de namen een betekenis voor je hebben? Want dan zou ik het zeker doen!!! Als je het wil omdat je het gewoon leuke namen vind zou ik er 2 kiezen in plaats van 3 dat vind ik persoonlijk iets mooier staan 
Anoniem (Gast) - schreef op 04-10 om 17:12
Lize Charlotte

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!