Amarisa, Jineva of Avalon - Zwangerschapsforum

Poll: Amarisa, Jineva of Avalon


Amarisa
Jineva
Avalon


Soraya (Gast) - schreef op 14-02 om 19:07
Wij twijvelen over de naam voor een meisje. Wij houden van bijzondere namen maar ook elegante...
5 antwoorden en 32395297x bekeken
Emily (Gast) - schreef op 15-02 om 06:29
Ik heb gestemd op Avalon, vind ik een mooie naam! Amarisa ook heel mooi. Jineva zou ik niet doen, ik vind het een soort rare samentrekking van Eva Jinek En klinken als jenever. 
Anoniem (Gast) - schreef op 16-02 om 15:24
Ik ben het met Emily eens dat Jineva een soort van samentrekking van Eva Jinek is... Amarisa wel leuk maar ik zou dan eerder voor Marisa gaan.. Avalon hou ik zelf niet zo van. Marlon vind ik dan wel weer leuk. Succes ermee.
Lize (Gast) - schreef op 17-02 om 21:41
Oh Amarisa is heel mooi!
Good vibes only - schreef op 18-02 om 14:24
Hahaha, ik moet lachen om de reacties over Jineva!
Ik vind Avalon het mooist.
thekidsarefine - schreef op 04-03 om 05:37
Gestemd op Amarisa. Avalon doet mij denken aan een geneesmiddel of het Frans avaler ... slikken. Sorry.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!