Mexi, Pam of Lola - Zwangerschapsforum

Poll: Mexi, Pam of Lola


Mexi
Pam
Lola


Kelly (Gast) - schreef op 21-03 om 20:20
Mijn vriend en ik zijn bijna 37 weken zwanger en hebben nog steeds geen naam voor ins meisje... (we hebben beide een andere smaak).
Het moet iig een korte stoere naam zijn die past bij de naam van haar broer James!
Wat vinden jullie??
5 antwoorden en 31931943x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 21-03 om 20:54
Wat een leuke namen!
Ik heb op Lola gestemd maar vind Mexi en Lola allebei even leuk. Pam vind ik ook leuk, maar minder.
Mealis (Gast) - schreef op 21-03 om 21:05
James & Mexi :-)

Dat vind ik duidelijk de mooiste combinatie.
Heleni - schreef op 22-03 om 00:19
Een meisje dat ik ken heet mexy vind het een leuke en stoere naam ????
Agnes (Gast) - schreef op 23-03 om 09:36
Ik vind Mexi heel leuk (al vind ik Lexi nog leuker). Lola vind ik ook leuk, maar minder stoer.
Anoniem (Gast) - schreef op 23-03 om 22:59
Lola vind ik superleuk! 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!