Lara, Lina, Zara of Sara? - Zwangerschapsforum

anoniem - schreef op 24-04 om 12:01
Welke naam zouden we nemen voor ons meisje? Lara, Lina, Zara of Sara?
Willen jullie me hierin helpen?
5 antwoorden en 31519216x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 24-04 om 12:09
Lina vind ik erg leuk!!!
Anouk (Gast) - schreef op 24-04 om 12:18
Ben fan van Sara!
B. (Gast) - schreef op 25-04 om 12:21
Ik vind Lara wel leuk. Komt minder voor dan Sara/Zara volgens mij. Lina is mij teveel een lijn.
anoniem - schreef op 26-04 om 11:03
Bedankt voor jullie reacties, wat  blijft kiezen toch moeilijk!!
Agnes (Gast) - schreef op 26-04 om 11:07
Ik vind Lara het leukst, maar de andere opties ook niet lelijk. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!