We hebben twee zoontjes en we verwachten nu een meisje.
Onze jongens hebben allebei een korte naam van 3 letters.
Wat vinden jullie de mooiste meisjesnaam?
Fenne
Lot
Suus
Ik vind Suus wel de mooiste, maar dan krijg je wellicht constant te vraag ''waar is de afkorting voor? Suzanne?''
Lot vind ik niet mooi, omdat het ook gewoon een woord is. Fenne is ook wel mooi, maar persoonlijk niet mijn smaak.