Carmen en zusje Ellis/Alice/Alix - Zwangerschapsforum

Manon (Gast) - schreef op 21-06 om 16:53
Onze dochter Carmen krijgt een zusje. We twijfelen tussen Ellis/Alice/Alix. Wat vinden jullie het mooiste? Moet passen bij tweede naam Violet en natuurlijk bij Carmen. 
10 antwoorden en 30814725x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 21-06 om 17:24
Ik vind Ellis het mooiste passen bij Carmen. Maar de andere namen vind ik ook erg leuk.
Anoniem (Gast) - schreef op 22-06 om 20:22
Ik ook Ellis of Alice 
Debby (Gast) - schreef op 23-06 om 06:05
Vind zelf Alix de mooiste, maar vind bij Carmen en Violet Alice mooier staan.
Saartje1993 - schreef op 24-06 om 05:43
Alice ! 
Meg (Gast) - schreef op 13-08 om 13:15
Ik vind Alix prachtig!
B. (Gast) - schreef op 13-08 om 13:23
Alix!

Schitterende naam, is al een hele oude naam. In België en Engeland komt deze naam wel eens voor maar in Nederland nauwelijks. Des te leuker als jullie voor deze naam kiezen. 
Anoniem (Gast) - schreef op 13-08 om 19:56
Ik vind Alice er het beste bij passen
Alix een mooie naam maar wel erg populair de laatste tijd (ook in Nederland)
Jammer want ik had dat ook in mm hoofd.
Ellis vind ik niet echt mooi
Gerben (Gast) - schreef op 13-08 om 21:36
Alix! Die klassieke schrijfwijze past uitstekend bij Carmen.
Rose (Gast) - schreef op 15-08 om 03:09
Alix! Vind ik het mooist én het leukst staan bij Carmen
Anoniem (Gast) - schreef op 16-08 om 22:06
Alix

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!