Onze dochter Carmen krijgt een zusje. We twijfelen tussen Ellis/Alice/Alix. Wat vinden jullie het mooiste? Moet passen bij tweede naam Violet en natuurlijk bij Carmen.
Schitterende naam, is al een hele oude naam. In België en Engeland komt deze naam wel eens voor maar in Nederland nauwelijks. Des te leuker als jullie voor deze naam kiezen.
Ik vind Alice er het beste bij passen
Alix een mooie naam maar wel erg populair de laatste tijd (ook in Nederland)
Jammer want ik had dat ook in mm hoofd.
Ellis vind ik niet echt mooi