Hallo Dames,
Ik zit nu in mijn laatste trimester van mijn 2e kindje. Het word een meisje en ik begin nu natuurlijk weer te twijfelen over de naam. Het is natuurlijk persoonlijk en ik moet het zelf beslissen samen met mijn man. Maar vind het leuk om wat reacties te lezen. Wat vinden jullie een leuke naam Liva of Ivy? En waarom? Bedankt alvast! ????????
Ik vind Liva mooier. Leuk, elegant, vrolijk, schattig.
Ivy vind ik niet zo. Waarschijnlijk spreekt een groot deel van nl het verkeerd uit, en ten tweede vind ik het een trendnaam die over een tijdje niet meer leuk is..