Lune, Lize of Fien - Zwangerschapsforum

Poll: Lune, Lize of Fien


Lune
Lize
Fien


Marie89 (Gast) - schreef op 01-08 om 20:04
We zijn op zoek naar een leuke meisjesnaam die past bij zusje Nore.
4 antwoorden en 30335615x bekeken
Saartje - schreef op 01-08 om 20:42
Fien vind ik lief! Is Fiene misschien ook nog iets? Lize vind ik een beetje standaard/saaier dan Nore en Lune heb ik persoonlijk niets mee maar is niet gek hoor.
Andere ideetjes:
Linthe/Jinthe, Rosa, Janna, Nine, Febe, Mette, Jula, Laure, Suze?
Emme (Gast) - schreef op 02-08 om 03:30
Ik vind Fien en Lize beide leuk en passend bij Nore. Leuke namen hoor! 
Jootje - schreef op 02-08 om 06:35
En luna?
Anne (Gast) - schreef op 02-08 om 21:33
ik heb gekozen voor june. 

Wat vind je van Juna, Jula, Diede, Jade, Ize.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!