Saar, Suze, Jasmijn , Feline of Febe - Zwangerschapsforum

Poll: Saar, Suze, Jasmijn , Feline of Febe


Saar
Suze
Jasmijn
Feline
Febe


Anoniem (Gast) - schreef op 20-08 om 13:27
Passend bij Bram en Bianca
5 antwoorden en 30118779x bekeken
B. (Gast) - schreef op 20-08 om 17:07
Suze of Saar
Anoniem (Gast) - schreef op 21-08 om 15:17
Heb gestemd op Saar, maar Jasmijn vind ik ook heel leuk
Gerben (Gast) - schreef op 21-08 om 18:46
Suze. 
Feline vind ik niet zo bij Bianca passen en is mij bovendien te katachtig. 
Febe vind ik qua spelling niet mooi. Ik heb liever het klassieke Phoebe (uitspraak: feube). Ook teveel “kroketje van de Febo”.
Anoniem (Gast) - schreef op 22-08 om 06:15
suze vind ik het er het beste bij passen maar mooi vind ik jasmijn of feline
alleen vind ik deze twee namen weer totaal andere namen dan Bianca . bij Bram vind ik feline wel weer passen
Mama1982 - schreef op 22-08 om 16:20
Bianca is de moedervandaar lastig is . 
Andere suggesties ook welkom . 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!