Sven, Noah, Boaz of Noud - Zwangerschapsforum

Poll: Sven, Noah, Boaz of Noud


Sven
Noah
Boaz
Noud


Anoniem (Gast) - schreef op 21-04 om 00:40
Welke naam klinkt beter bij de broers en zussen Liv, Wolf, Zara, Seff, Ella, Kai en Finn?
4 antwoorden en 26855924x bekeken
9babiestolove - schreef op 21-04 om 00:44
En het moet natuurlijk ook nog bij de naam Cody passen, mijn zoon. Ik ben hem er per ongeluk vergeten op te zetten, oepsie .
Debbie (Gast) - schreef op 21-04 om 10:46
Noud is tot nu toe het meest gekozen. Maar die vind ik niet zo bij de andere namen passen. 
Sven op zich een leuke naam, maar er is al een naam met een S. Dus die zou ik ook niet kiezen. 
Noah kan altijd. Maar Boaz vind ik net beter bij de rest passen.
Anne - schreef op 21-04 om 12:43
Ik vind Sven en boaz het leukst, maar inderdaad wat degene hierboven zegt. Sven lijkt misschien veel of seff. Ik heb een neefje die boaz heet. Mooie naam moet zeggen dat het wel veel afgekort word naar bo
Anoniem (Gast) - schreef op 21-04 om 19:00
Noah of Noud vind ik het mooist

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!