Laure, Anouk, Jasmijn of Felien - Zwangerschapsforum

Poll: Laure, Anouk, Jasmijn of Felien


Laure
Anouk
Jasmijn
Felien


Jitte (Gast) - schreef op 03-05 om 08:54
Welke naam vinden jullie het mooiste en waarom?
Zusje van Tom.
3 antwoorden en 26717050x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 03-05 om 20:25
Tom en Jasmijn vind ik de leukste combinatie. Ik vind Jasmijn een hele mooie naam!  
Saar (Gast) - schreef op 04-05 om 12:07
Laure en Jasmijn vind ik allebei leuk! Felien ook wel oke, Anouk vind ik niets. Succes!
Anoniem (Gast) - schreef op 04-05 om 23:58
Tom en Laure ik vind lauren trouwens nog mooier. Succes

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!