We krijgen een derde dochtertje! We hebben nu Liz en Zoë, en willen voor no3 Isa/Iza. We twijfelen over de schrijfwijze. Gaan voor de normale manier? Of een z, net als haar zussen? Wat denken jullie?
Brabbels maakt gebruik van cookies.
Cookies worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, sociale media features toe te voegen en ons webverkeer te analyseren. Wij delen informatie over het gebruik van Brabbels met onze social media partners, adverteerders en analytics. Zij kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die over jou is verzameld via verschillende services of websites.info / verbergen en toestaan