Quinty, Kerenza of Dahlí - Zwangerschapsforum

Poll: Quinty, Kerenza of Dahlí


Quinty
Kerenza
Dahlí


Anoniem (Gast) - schreef op 26-06 om 19:52
Welke naam vinden jullie het beste passen bij een stoer, lief halfbloedje?
2 antwoorden en 26096920x bekeken
Debbie (Gast) - schreef op 27-06 om 12:51
Ik vind Da(h)lí wel heel erg leuk. Hoor je ook niet zo vaak.
Quinty: niets mis mee, hoor je wel regelmatig.
Kerenza: vind ik zelf wat lang, maar hoor je eigenlijk nooit. 
Anoniem (Gast) - schreef op 28-06 om 18:40
Dahli vind ik heel mooi! 
Kerenza is niet mijn smaak. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!