Naam gezocht voor nieuw babytje - Zwangerschapsforum

MamaVanEloise (Gast) - schreef op 01-09 om 19:52
Hoi allemaal,

We hebben reeds een dochter; Eloïse. Nu ben ik opnieuw in blijde verwachting, geslacht nog niet bekend. Wat vinden jullie van de volgende namen?

Eloïse én
Indien een meisje:
Emilie;
Eveline,
Charlotte,
Fleur

Indien een jongen:
Liam
Nathan
Noah
Flor

5 antwoorden en 25381740x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 01-09 om 20:04
Emilie, Charlotte en Fleur vind ik leuk.
Nathan en Noah ook.
Anoniem (Gast) - schreef op 01-09 om 20:14
Emilie vind ik de leukste meisjesnaam uit het rijtje. Noah vind ik supermooi! 
Moeder04 (Gast) - schreef op 07-09 om 21:12
het mooiste past:
Eloise&charlotte
Eloise&nathan
An1990 (Gast) - schreef op 08-09 om 18:33
O, dat zijn nu allemaal namen die ik toevallig ook wel mooi vind. 
Enkel Flor zou ik absoluut niet kiezen. 
Best passen bij Eloise vind ik: 
Charlotte en Noah 
Syll (Gast) - schreef op 10-09 om 09:58
Emilie en Nathan uit je lijstje!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!