Lotte, Anaïs, Manuela, Flora of Estelle - Zwangerschapsforum

Poll: Wat vinden jullie de mooiste naam? Wij komen er echt niet meer uit.....


Lotte
Anaïs
Manuela
Flora
Estelle
Caroline
Lybrich


Anoniem (Gast) - schreef op 15-12 om 22:24
Wij twijfelen nog over een aantal namen? Wat vinden jullie het leukste en hebben jullie nog suggesties voor de tweede naam? We willen graag mijn oma (Sytske) vernoemen, maar dan wat moderner! Alvast bedankt
1 antwoord en 24173415x bekeken
Madelene - schreef op 15-12 om 22:35
Manuela de mooiste uit jou rijtje verder is Flora ook leuk vindt ik 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!