Leuke naam, Niet mijn ding, maar ok of Vreselijke naam - Zwangerschapsforum

Poll: Leuke naam, Niet mijn ding, maar ok of Vreselijke naam


Leuke naam
Niet mijn ding, maar ok
Vreselijke naam


Lien (Gast) - schreef op 10-04 om 08:51
Wat vinden jullie van Pippa?
7 antwoorden en 22978819x bekeken
Lou (Gast) - schreef op 10-04 om 09:45
Leuk! Niet voor mijn kind, maar ik vind 'm prima! 
Anoniem (Gast) - schreef op 10-04 om 11:41
Ik heb vreselijk gestemd. Sorry. Ik vind het een naam voor een tassen hond of een knuffel pop. 
Anoniem (Gast) - schreef op 11-04 om 23:23
Hele leuke, hippe naam! 
madelene - schreef op 07-05 om 08:00
Ieder zijn smaak maar voor mij komt het clownesk over 
Jo (Gast) - schreef op 07-05 om 15:39
Doet mij denken aan peppa (big)
Simone94x - schreef op 10-05 om 12:40
Leuke naam, maar niet mijn ding.. 
Gelukkig hebben we allemaal een eigen smaak 
stff48 - schreef op 10-05 om 12:57
Ik zou het nu ook zelf niet kiezen 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!