Wij zijn van de oud Hollandse namen en zoeken een mooie naam voor ons tweede kindje, onze eerste jongen. Welke vinden jullie het leukste? Wij zijn benieuwd. Grote zus heet Fiep, voluit Fiep Jolie. Tweede naam van onze zoon wordt Maxim of Julius. Achternaam is 'van den Brink'.
Leuke naam Fiep, weer eens iets anders dan Fien of Fiene! Wat betreft de naam voor jullie zoon; ik vind ze allemaal wel oud-Hollands, maar Duuk op de een of andere manier niet. Ondanks dat het mss een redelijk ouderwetse naam is, klinkt ie modern in de oren. De leukste combinaties vind ik Fiep en Boet en Fiep en Tuur.
Wat heeft jullie dochter een leuke naam zeg!
Ik vind Tuur en Toon het leukst, die zou ik zelf ook kunnen kiezen.
Boet, prima naam, maar wel minder dan bovenstaande namen.
Duuk en Krijn vind ik persoonlijk niks.
Succes met kiezen
Ik vind Fiep Jolie en Krijn Julius de leukste naam én de allerleukste combinatie. (Zoals Pien ook aangaf) dat klinkt lekker...
Fiep en Tuur vind ik ook wel mooi, maar de combinatie Tuur Julius of Tuur Maxim vind ik niet zo.... Vandaar mijn stem op Krijn.