Krijn, Boet, Toon, Tuur of Duuk - Zwangerschapsforum

Poll: Krijn, Boet, Toon, Tuur of Duuk


Krijn
Boet
Toon
Tuur
Duuk


Ilse en Didier (Gast) - schreef op 17-05 om 21:53
Wij zijn van de oud Hollandse namen en zoeken een mooie naam voor ons tweede kindje, onze eerste jongen. Welke vinden jullie het leukste? Wij zijn benieuwd. Grote zus heet Fiep, voluit Fiep Jolie. Tweede naam van onze zoon wordt Maxim of Julius. Achternaam is 'van den Brink'.
9 antwoorden en 22602195x bekeken
Lou (Gast) - schreef op 18-05 om 08:29
Leuke naam Fiep, weer eens iets anders dan Fien of Fiene! Wat betreft de naam voor jullie zoon; ik vind ze allemaal wel oud-Hollands, maar Duuk op de een of andere manier niet. Ondanks dat het mss een redelijk ouderwetse naam is, klinkt ie modern in de oren. De leukste combinaties vind ik Fiep en Boet en Fiep en Tuur. 
Emmaly (Gast) - schreef op 18-05 om 13:36
Wat heeft jullie dochter een leuke naam zeg! 
Ik vind Tuur en Toon het leukst, die zou ik zelf ook kunnen kiezen. 
Boet, prima naam, maar wel minder dan bovenstaande namen.  
Duuk en Krijn vind ik persoonlijk niks. 
Succes met kiezen
Anoniem (Gast) - schreef op 18-05 om 20:26
Toon vind ik het best. Dan duuk of tuur. Maar de andere 2 vind ik níets 
Pien - schreef op 18-05 om 21:04
Zoontje van vriendin heet Krijn. Super leuk! Krijn Julius klinkt ook lekker!
Anoniem (Gast) - schreef op 18-05 om 22:11
Krijn vind ik de allermooiste naam! Echt super! Duuk vind ik niet zo heel mooi...
madelene - schreef op 22-05 om 17:00
Ik kon niet stemmen totaal niet mijn smaak Als je van Hollands houd zou Tijn ook leuk zijn
Ilse en Didier (Gast) - schreef op 23-05 om 19:22
We zien dat bij de stemmen Tuur en Krijn het populairste zijn. Welke vinden jullie daarvan het leukste? En in combinatie met Fiep? 
Anoniem (Gast) - schreef op 24-05 om 07:36
Ik vind Fiep Jolie en Krijn Julius de leukste naam én de allerleukste combinatie. (Zoals Pien ook aangaf) dat klinkt lekker...
Fiep en Tuur vind ik ook wel mooi, maar de combinatie Tuur Julius of Tuur Maxim vind ik niet zo.... Vandaar mijn stem op Krijn. 
Sofie - schreef op 24-05 om 08:08
Ik zou voor Toon gaan! Maar komt misschien doordat ik zelf een Teun heb

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!