Gaia, Mara, Juna of Lune - Zwangerschapsforum

Jette (Gast) - schreef op 06-01 om 10:39
Hi allemaal! Ik ben Jette, samen met Frank en we krijgen in april ons eerste kindje. Deze vier namen staan nu op onze shortlist. Welke vinden jullie het mooiste?
Uitspraak:
Gaia/Chaja: wat is leuker Ghaa-jaa of Gaa-jaa, met of zonder harde G dus... 
Mara: Maa-raa
Juna: Juu-naa
Lune: Luu-ne of Loe-ne, vinden we allebei leuk! 
Tweede naam wordt Elizabeth, achternaam wordt Versteegh. 
Bedankt voor de hulp! 
7 antwoorden en 19269627x bekeken
Ana (Gast) - schreef op 07-01 om 13:43
Gaia superleuk! Maar die staat dan ook bovenaan mijn namenlijstje ?? Zo kwam ik ook op forum terecht
Anoniem (Gast) - schreef op 06-01 om 11:30
Behalve Gaia vind ik ze allemaal leuk.
Is Chava nog wat voor je? (Uitspraak gaa-vaa)
Anoniem (Gast) - schreef op 06-01 om 12:43
Mara en Juna vind ik allebei leuk!
Juna net iets leuker!

Lune: De uitspraak Luune vind ik mooier dan Loene. Maar eigenlijk vind ik Luna ( uitspraak luuna dus niet loena) nog mooier.

En Gaia/Chaja die naam vind ik wat minder. Misschien omdat de naam bij mij niet zo bekend is. Ik vind dan Gaia mooier denk ik.
Anouk (Gast) - schreef op 06-01 om 15:39
Ik vind Mara, Juna en Lune alledrie heel leuk.
Lune uitgesproken als Luune. 
Ik zou van deze 3 namen kiezen voor Mara
Mara Elizabeth Versteeg, vind ik het mooist klinken.
Gaia is niet echt mijn smaak.
Jette (Gast) - schreef op 06-01 om 19:13
Bedankt voor jullie antwoorden! Goed om te weten dat Gaia niet heel leuk wordt gevonden, en de andere drie wel. We denken er weer even over na! 
Lou (Gast) - schreef op 06-01 om 19:21
Allemaal leuk, maar Mara het leukste. Vind Mare trouwens ook tof! 
Anoniem (Gast) - schreef op 07-01 om 19:06
Lune (Uitspraak lange u)vind ik leuk 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!