Naomi, Loïs of Maud - Zwangerschapsforum

Poll: Naomi, Loïs of Maud


Naomi
Loïs
Maud


Anoniem (Gast) - schreef op 18-01 om 17:22
Onze oudste 2 kinderen heten Julian en Tess. Welke naam vinden jullie het mooist (erbij passen)?
5 antwoorden en 19055743x bekeken
Liesbeth - schreef op 18-01 om 17:36
Maud
Anoniem (Gast) - schreef op 18-01 om 18:00
Maud
Lou (Gast) - schreef op 18-01 om 22:05
Ik vind Maud heel goed passen! Zou daar voor gaan! Naomi niet mooi, Loïs wel leuk maar minder met Tess.
Anouk (Gast) - schreef op 19-01 om 04:57
Ik vind Loïs een prachtige naam en ook leuk dat hij 2 lettergrepen heeft en de andere namen 1 en 3. 
Ik zou dus voor Loïs gaan.
Anoniem (Gast) - schreef op 19-01 om 06:39
Ik doe niet aan passen bij de andere namen. Dat komt vanzelf wel. 

Ik heb gestemd op Maud. Die naam vind ik super leuk

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!