Wij hebben al een dochter genaamd Lexie en we verwachten nog een dochter in september we hebben een paar optie maar wat vinden jullie of hebben jullie eventueel nog suggesties?
Ik vind Emmie wel leuk, maar ik hou er niet van als namen van beide kids op zelfde klank eindigen.
Daarom kies ik Nina!
Ik vind Lexie trouwens een superleuke naam. Onze dochter noemt Alexis maar verschillende mensen noemen haar Lexie
Brabbels maakt gebruik van cookies.
Cookies worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, sociale media features toe te voegen en ons webverkeer te analyseren. Wij delen informatie over het gebruik van Brabbels met onze social media partners, adverteerders en analytics. Zij kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die over jou is verzameld via verschillende services of websites.info / verbergen en toestaan