Emanuel, Julius of Antoni/Anthony/Antonie - Zwangerschapsforum

Poll: Emanuel, Julius of Antoni/Anthony/Antonie


Emanuel
Julius
Antoni/Anthony/Antonie


CMC (Gast) - schreef op 21-06 om 05:22
We hebben 2 kinderen, jongen en meisje met een klassieke naam. Nu zoeken we een naam voor ons 3e zoontje. Andere suggesties mogen ook! We houden ook erg van Spaans/Italiaanse namen.
4 antwoorden en 16594517x bekeken
Anouk (Gast) - schreef op 21-06 om 07:25
Ik heb gestemd op Julius.
Emanuel vind ik ook wel mooi, maar Anthony is mijn smaak niet.

Misschien nog:
Adrian, Alexander, Andreas, Aurelio, Azarja, Bastiaan, Benito, Benjamin, Christian, Daniël, Danilo, Devante, Elias, Enrico, Fabian, Gideon, Ilario,  Ismael, Joakim, Joaquin, Jonathan, Julian, Jurian, Kilian, Leander, Lenadro, Lionel, Livio, Manuel, Matthias, Melchior, Navarro, Nikola, Olivier, Orion, Rafael, Romeo, Salvator, Samuel, Santino, Silvian, Simeon, Tiamo, Tobian, Tobias, Tristan, Valentijn, William
Anoniem (Gast) - schreef op 21-06 om 08:58
Dankje Anouk! De naam van onze tweede zoon staat ook in dit lijstje  
Debbie (Gast) - schreef op 21-06 om 15:37
Julius vind ik de mooiste.
Antoni(e) is ook oké.
Emanuel en Anthony: niet mijn smaak.

Lou (Gast) - schreef op 21-06 om 21:31
Emanuel vind ik niet mooi, Julius en Anthonie (met ie niet met y of i) wel. Ligt er een beetje aan welke naam het beste bij jullie kinderen past welke ik zou kiezen! Maar in principe Julius denk ik! 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!