Eigenlijk vind ik Linne de leukste naam, qua klank. Maar heb de associatie met het woord linnen. Heb zelf Lenne nog als alternatieve naam op mijn lijst.
Ik zou voor Lara gaan wij krijgen een meisje en grote kans dat dat ook Lara gaat worden de naam hadden we bij ons zoontje als het een meisje zou gaan worden
Bij Linne denk ik aan linnengoed sorry!
Brabbels maakt gebruik van cookies.
Cookies worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, sociale media features toe te voegen en ons webverkeer te analyseren. Wij delen informatie over het gebruik van Brabbels met onze social media partners, adverteerders en analytics. Zij kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die over jou is verzameld via verschillende services of websites.info / verbergen en toestaan