Juna, Julie of Ella - Zwangerschapsforum

Poll: Juna, Julie of Ella


Juna
Julie
Ella


Anoniem (Gast) - schreef op 20-08 om 09:16
Welke meisjesnaam vinden jullie het leukste?
1 antwoord en 15761915x bekeken
Anouk (Gast) - schreef op 20-08 om 11:46
Ik vind ze alledrie leuk.
Julie soms wat lastig qua uitspraken, veel mogelijkheden.
Ik heb gestemd op Ella, die vind ik het leukst.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!