Milo, Luka, Vigo of Figo - Zwangerschapsforum

Poll: Milo, Luka, Vigo of Figo? (Onze eventuele meisjes naam is River)


Figo
Vigo
Luka
Milo


Anoniem (Gast) - schreef op 26-02 om 11:31
We twijfelen nog erg aan de jongens naam. Wat vinden jullie het leukst?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!