welke naam zouden jullie kiezen - Zwangerschapsforum

Anoniem (Gast) - schreef op 19-08 om 15:26
Hallo,

Ik ben in verwachting van ons derde kindje. En bijna uitgerekend. Nu twijfel ik heel erg tussen 2 namen Sepp en Dex. Onze andere kinderen heten Liz en Tijn. welke naam zouden jullie kiezen?
7 antwoorden en 45252297x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 19-08 om 15:35
Hmmm, ik vindt allebei wel erg leuk, maar Dex vindt ik mooier bij passen! Ik kan ook niet zeggen waarom.... gevoel :-)

Succes met kiezen, groetjes
Anoniem (Gast) - schreef op 19-08 om 19:22
Ik vind Sepp juist super leuk!
Dex is eerlijk gezegd niet zo mijn smaak...
Anoniem (Gast) - schreef op 21-08 om 09:39
Sorry! Als ik de naam Dex hoor associeer ik dit meteen met dextro ....
(Als wij tijdens studie wat inkakten vroegen we elkaar om een Dex-je). Sowieso vind ik Sepp veel leuker klinken!
ano (Gast) - schreef op 21-08 om 11:46
sepp vind ik leuk
Anoniem (Gast) - schreef op 24-08 om 21:58
Sepp...heel leuk!
Felies01 - schreef op 25-08 om 09:30
Sepp! Super leuke naam
Nikki - schreef op 28-08 om 23:03
Ik zou gaan voor Sepp.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!