We kunnen geen keuze maken - Zwangerschapsforum

puck - schreef op 21-10 om 09:48
We hebben nu 3 namen en kunnen maar geen keuze maken, de ene dag is die het leukst, dan weer die. Al zouden we er maar 1 kunnen wegstrepen...
Wat vinden jullie het leukst of juist helemaal niet leuk?

- Derek
- Ceriel
- Sion

Alvast bedankt voor jullie reacties!
7 antwoorden en 44615342x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 21-10 om 10:54
Ik vind Sion de allermooiste naam uit jullie rijtje!
Dus ik zeg "Sion, super leuk"....
Ceriel... Vind ik ook wel leuk, maar dan vind ik Sion toch vele malen leuker! :-)
Eerlijk gezegd vind ik Derek helemaal niet mooi!!! (Sorry) .
Anoniem (Gast) - schreef op 21-10 om 17:37
Van jullie rijtje vind ik eigenlijk alleen Ceriel leuk. Maar dan wel erg leuk!! :-)
Mieke - schreef op 22-10 om 12:46
Ik vind Ceriel ook de leukste ;-). Sion vind ik ook best ok, maar Ceriel wint toch voor mij. Let wel op voor de schrijfwijze: mensen gaan het vaak met een 'y' schrijven, denk ik (Cyriel)... niet?
Rianne (Gast) - schreef op 24-10 om 10:01
Sion vind ik echt een super mooie naam!
heb ik nog nooit van gehoord dat lijkt me juist heel bijzonder
hoe kom je bij die naam?
ii (Gast) - schreef op 24-10 om 13:03
Derek!
Anoniem (Gast) - schreef op 26-10 om 20:05
Ik ga voor Sion.

Ceriel vind ik eerlijk gezegd meer een meisjes naam dus heeft niet mijn voorkeur.
madelene - schreef op 27-10 om 05:54
Hoewel Derek een bekende naam is vind ik hem toch de leukste uit jullie rijtje
Groetjes madelene

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!