Morrison, Torre, Ole of Midas - Zwangerschapsforum

Poll:








Anoniem (Gast) - schreef op 13-03 om 16:23
Bij onze zoektocht naar de perfecte naam voor onze jongen hebben wij gekeken naar namen die niet in de 150 voorkomen.

Wij vinden vier namen erg leuk en willen hieruit onze keuze maken, maar kunnen maar moeilijk kiezen. Willen jullie ons helpen?

Welke van de door ons gekozen vier namen vinden jullie het leukst?
5 antwoorden en 43476761x bekeken
Iza - schreef op 18-03 om 09:26
Ik vind Morrison echt heel stoer!!
irma (Gast) - schreef op 18-03 om 11:17
of morris?
Madelene - schreef op 18-03 om 11:25
Midas vind ik de leukste uit jou rijtje 
groetjes madelene
Anoniempje (Gast) - schreef op 18-03 om 13:20
Midas!
Anoniem (Gast) - schreef op 22-03 om 14:11
Ik vind Torre lekker stoer klinken. Morrison vind ik persoonlijk te lang, dan zal het snel afgekort gaan worden tot Mor/Morris. Alhoewel, Morris is niet eens slecht, hm.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!