Ik zou het ook uitspreken al Luuka...
Wij zijn de eerste (na vele generaties) die onze kinderen niet hebben vernoemd!
Helaas werd ons dat niet helemaal in dank afgenomen.
Met name de wat oudere generatie (destijdsovergroot oma maar ook), oma vonden het jammer dat wij die traditie niet hebben voortgezet... Maar ze respecteerden onze keuze...
Nu (achteraf) toch een beetje spijt van! Misschien had ik die "familie"naam toch als tweede naam kunnen
gebruiken... Dus niet zozeer een dubbele naam maar bijv als doopnaam!