Levi-John, John-Levi, John of Luca-John - Zwangerschapsforum

Poll: Levi-John, John-Levi, John of Luca-John


Levi-John
John-Levi
John
Luca-John


Anoniem (Gast) - schreef op 04-04 om 08:36
Mijn man wilt oma zoontje vernoemen naar zijn vader John (uitgesproken als djon)
Ik vind het niet de mooiste naam maar wil het wel voor mijn man als 2de naam doen. Ik ben heel benieuwd naar jullie mening. John gewoon zo laten of toch 2 Namen.
6 antwoorden en 43309589x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 04-04 om 08:46
Leuk om te vernoemen!. Alleen ik kan mij voorstellen dat je twijfelt! Hoewel ik John niet verkeerd vind, vind ik het nou ook niet echt de meest leuke naam!
Zelf zou ik voor Luca-John gaan! Luca vind ik een hele lieve, mooie naam! En heeft een mooiere klank dan Levi. Persoonlijk heb ik niet zoveel met de naam Levi... Ik ken verschillende jongens met deze naam en het wordt bij ons in de omgeving eigenlijk altijd afgekort met
"Leef"...

Succes
Madelene - schreef op 04-04 om 09:29
Wij hebben ons jongste dochtertje ook vernoemt naar de zus van mijn man. 
Hij vond het niks hij vond dat ons kindje zo geen eigen persoonlijkheid heeft. 
Maar ik vond de naam van zijn zus gewoon mooi dus dat werd hem ook.
onze meisjes dragen alletwee 3 namen trouwens. 
ik vindt Luca- john erg leuk .
ik vindt Levi ook niks doet mij altijd denken aan het merk spijkerbroek levi.
groetjes madelene
lievemama13 - schreef op 04-04 om 10:38
Hoi hoi.  Bedankt voor de reacties.
Nog een vraagje Hoe spreken jullie luca uit? 
Als luuka of loeka
Betty - schreef op 04-04 om 10:46
Ik vind dubbele namen niet zo praktisch als roepnaam. Dan toch John. 
Luca vind ik een prachtige naam. Doet me denken aan de knappe dokter van ER.
Madelene - schreef op 04-04 om 11:23
Ik zou het uitspreken als luuka
Anoniem (Gast) - schreef op 04-04 om 12:32
Ik zou het ook uitspreken al Luuka...
Wij zijn de eerste (na vele generaties) die onze kinderen niet hebben vernoemd!
Helaas werd ons dat niet helemaal in dank afgenomen.
Met name de wat oudere generatie (destijdsovergroot oma maar ook), oma vonden het jammer dat wij die traditie niet hebben voortgezet... Maar ze respecteerden onze keuze...
Nu (achteraf) toch een beetje spijt van! Misschien had ik die "familie"naam toch als tweede naam kunnen
gebruiken... Dus niet zozeer een dubbele naam maar bijv als doopnaam!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!