Yaelle, febe, lois, noelle, yael of lynne - Zwangerschapsforum

Poll: Yaelle, febe, lois, noelle, yael of lynne


Yaelle
febe
lois
noelle
yael
lynne


Priscill1 (Gast) - schreef op 02-05 om 11:34
Allemaal super mooie namen! 
Ik heb toevallig ook al meerdere topics gestart . En dit lijstje lijkt enorm op mijn lijst. 
Ik heb yael gestemd . Grote kans dat wij voor deze naam gaan alleen omdat ceel mensen het een jongens naam vinden en ook als ik nadenk over de betekenis ga ik weer twijfelen.... 
Lois vind ik ook erg leuk.. 
En yaelle 
Yaella jazzlinn jennely Joëlle joella
Noëlle vayen
Ik ga dit topic goed in de gaten houden hoop dat ik de naam tegenkom
2 antwoorden en 43097539x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 05-05 om 21:50
Oh, ik vind Noëlle en Joëlle echt hele vrolijke en mooie namen! Febe vind ik ook super stoer klinken en daarnaast uniek!
Lois niet verkeerd, maar geen wauw gevoel!
Namen als Yael of Yaelle zijn gewoon niet mijn smaak.
Bij de uitspraak Lynne denk ik aan Linnen (die stof), dus dat vind ik ook wat minder!

Succes!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!