Naam bij Femme Rikki en Vince - Zwangerschapsforum

Rosan (Gast) - schreef op 06-07 om 15:23
Hey allemaal ,

Wij zijn sinds 26 weken in verwachten van ons 4e kindje , we hebben al 3 kinderen , Femme van 16 Rikki van 10 en Vince van 4 ! Nu krijgen we er een zoontje bij

We willen graag weten wat jullie menig is over de naam die we voor ons zoontje hebben !

Wij vinden Divano en Liam leuke namen !

We komen er niet uit.. en willen graag jullie menig horen , en misschien hebben jullie andere namen in de gedachten die bij Femme Rikki en Vince passen
7 antwoorden en 42582616x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 06-07 om 16:21
Noah vind ik een leuke naam en er heel mooi bij passen...
Anoniem (Gast) - schreef op 06-07 om 17:27
Wat een leuke namen hebben je kinderen.
Divano vind ik niet leuk, Jesper past leuk bij de rest vind ik
Succes!
ii (Gast) - schreef op 06-07 om 17:39
Divano klinkt erg ordinair; zou ik niet doen.

Iwan? Het hierboven genoemde Jesper is ook leuk.
Anoniem (Gast) - schreef op 06-07 om 17:41
Liam en Lionel (uitsprekend hoe je het schrijft) en Senn.
Anoniem (Gast) - schreef op 06-07 om 18:06
Liam! Ik zeg doen
Emme (Gast) - schreef op 07-07 om 10:05
Jesper vind ik het leukst. Ook eens anders dan de bekende Jasper!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!