Tess, Zoë, Zia of Siënna - Zwangerschapsforum

Poll: Tess, Zoë, Zia of Siënna


Tess
Zoë
Zia
Siënna


Anoniem (Gast) - schreef op 25-07 om 00:10
Ik ben ondertussen 22 weken zwanger, en de dokter heeft enkel het vermoeden dat het een meisje zal zijn.
De jongensnaam zijn we al heel lang 100% van overtuigd: Mats!
Maar voor onze meisjesnaam begin ik enorm te twijfelen...

Hebben julie nog voorstellen voor meisjesnamen die passen bij Mats?
3 antwoorden en 42434985x bekeken
irma (Gast) - schreef op 25-07 om 05:14
Tessa of tess 
Zoe ook mooi
Anoniem (Gast) - schreef op 25-07 om 07:06
tess en zoë vind ik beide erg leuk
elinn92 - schreef op 25-07 om 07:36
Zoe, vind ik persoonlijk erg leuke naam.
Tess is ook leuk maar hoor je bij ons in de buurt al heel veel

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!