Nila, Nina, Line, Lily of Lana - Zwangerschapsforum

Poll: Nila, Nina, Line, Lily of Lana


Nila
Nina
Line
Lily
Lana


Floor (Gast) - schreef op 04-08 om 16:45
Wij komen niet uit de naam voor onze kleine meid! We hebben veel variaties op namen die we allemaal heel leuk vinden. Wat vinden jullie?
5 antwoorden en 42348788x bekeken
ii (Gast) - schreef op 04-08 om 17:21
Ik vind Nila het leukst, Latijn voor de rivier de Nijl
Irma (Gast) - schreef op 05-08 om 08:19
Lana 
Of misschien is lara iets?
Miss V - schreef op 05-08 om 09:57
Lily, zo een schattige naam!
Emme (Gast) - schreef op 05-08 om 17:30
Ik vind Lily niet leuk voor een vrouw van dertig (of eigenlijk vijftien) plus. 
Wat vind je van Lila?
Hummel (Gast) - schreef op 06-08 om 16:20
Lily of Nila.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!