Jongen of Meisje, wie ziet iets? - Zwangerschapsforum

Mar8 (Gast) - schreef op 21-06 om 16:02
Hallo allemaal 
Zouden jullie eens naar mijn 20 weken echo willen kijken? 
Zien jullie hierin een jongetje of een meisje? Het is een zogenaamde potty shot.
In eerste instantie wilde we het niet weten.. maar toch kriebelt het.
Liefs!
2 antwoorden en 30816490x bekeken
Mar8 (Gast) - schreef op 21-06 om 16:26
Ik krijg er geen foto bij.... 
Orchidea - schreef op 22-06 om 11:04
Verander even je profielfoto?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!