hoi dames en andere moeders ik ben in verwachting van een meisje en ik vind de naam joyce mooi om haar te geven maar ik vroeg me af of jullie het ook een mooie naam vinden om je dochtertje te geven mooie naam voor een meisje of zouden jullie liever voor een andere naam gaan ik vind hem zelf leuk maar ik wil weten of hij niet een beetje ouderwets is wat vinden jullie? groetjes nadiene