ik wilden vragen wat jullie vinden van de naam joyce voor een meisje - Zwangerschapsforum

nadiene (Gast) - schreef op 06-11 om 19:59
hoi dames en andere moeders ik ben in verwachting van een meisje en ik vind de naam joyce mooi om haar te geven maar ik vroeg me af of jullie het ook een mooie naam vinden om je dochtertje te geven mooie naam voor een meisje of zouden jullie liever voor een andere naam gaan ik vind hem zelf leuk maar ik wil weten of hij niet een beetje ouderwets is wat vinden jullie? groetjes nadiene
5 antwoorden en 46853207x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 06-11 om 21:09
Jij vind het een mooie naam daar gaat het om !!!
Anoniem (Gast) - schreef op 07-11 om 08:38
Leuk toch.. en als jij hem mooi vind dan zeg ik zeker doen!! Mijn kleine meisje word over 3.5 week verwacht we gaan haar jula noemen! Succes ermee.. liefs
irma (Gast) - schreef op 07-11 om 12:52
Leuk! Of joy
nadiene (Gast) - schreef op 07-11 om 20:37
hoi irma joy is ook leuk en mooie beteknis ik zelf een beetje bang dat de naam joyce een beetje geweest is en een tikkeltje ouderwets is nu en anoniem wat een mooie naam jula prachtig nou ik ga met mijn man overlegen wat hij eventueel van yoy vind
nadiene (Gast) - schreef op 10-11 om 12:17
het wordt joy de naam mijn man vond dat ook een leuke naam voral om de betekenis is wat moderner dan joyce groetjes nadiene

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!


Brabbels maakt gebruik van cookies. Cookies worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, sociale media features toe te voegen en ons webverkeer te analyseren. Wij delen informatie over het gebruik van Brabbels met onze social media partners, adverteerders en analytics. Zij kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die over jou is verzameld via verschillende services of websites. info / verbergen en toestaan