dames ik vroeg mij af met de pil word toch je eisprong onderdeukt hoe kan het dan dat sommige tocht zwsnger raken bij het vergeten - Zwangerschapsforum

sandera (Gast) - schreef op 16-11 om 20:46
oo oo nee wat verschrikkelijk het is zo fout geschreven omdat ik met mobiel tiep en hij geeft niet alle toetsen even goed weer
4 antwoorden en 46796515x bekeken
sandera (Gast) - schreef op 16-11 om 20:47
en dit is nog erger omdat ik namelijk lerares Nederlands ben op de middelbare school
irma (Gast) - schreef op 16-11 om 20:58
Dat vraag ik me ook af je hoort wel eens door pil zwanger wij hadden een zwangerschapswens en 4e maand was het al raak vrij snel dus, ons zoontje word komende week 6 maandjes de tijd vliegt maar ooo wat is het genieten
sandera (Gast) - schreef op 16-11 om 21:46
hoi irma wat heerlijk voor je is ook een leuke leeftijd 6 maandjes en dat was precies wat ik bedoelde je hoort weleens van vrouwen die door de pil heen zwanger raken terwijl de pil dus volgens mij je eisprong onderdrukt ik ben dus niet de enige die dat niet begrijpt ? Bedankt voor je reactie groetjes sandera

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!