ik heb een vraagje dames kan een zwangerschapstest negatief uitvallen door late innesteling - Zwangerschapsforum

erika (Gast) - schreef op 02-12 om 14:55
dames ik heb een vraagje kan een zwangerschapstest negatief uitvallen door late innesteling ? ik ben al heel mijn leven altijd stipt op tijd ongesteld en nu ben ik 1 dag over tijd test gedaan maar geeft geen 2 de streepje kan dit komen door late innesteling? groetjes erika
1 antwoord en 46712558x bekeken
ikke1987 - schreef op 05-12 om 21:30
ja dat kan. weet je inmiddels al iets meer?
ikke1987

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!