hoi moeders en andere meiden ik ben 23 jaar en zwanger van mijn eerste kindje nu vind ik felicia mooi ik wil haar deze naam gaan geven maar ik wilden even vragen wat voor meisje zien jullie bij deze naam wat voor soort type meisje? groetjes sharita - Zwangerschapsforum
graag hoor ik van jullie wat voor soort meisje jullie voor je zien bij de naam felicia en wat voor soort type meisje dan weet ik beter of ik wil dat mijn dochter ook zo gezien wordt vandaar groetjes sharita
Ik heet phylicia, moet zeggen dat er altijd heel leuk gereageerd word op de naam en zelf ook een mooie naam vind. Er is niet echt een bepaald type met deze naam. Groetjes
Brabbels maakt gebruik van cookies.
Cookies worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, sociale media features toe te voegen en ons webverkeer te analyseren. Wij delen informatie over het gebruik van Brabbels met onze social media partners, adverteerders en analytics. Zij kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die over jou is verzameld via verschillende services of websites.info / verbergen en toestaan