Liam, sepp of zeph.. En spreek je zeph dan uit als zef of Zep - Zwangerschapsforum

Anoniemie (Gast) - schreef op 04-06 om 15:00
Wij zijn aanstaande ouders van een zoon,
Nu komen we er qua naam niet helemaal uit
Liam is een optie en sepp maar ook zeph vinden we
Heel gaaf geschreven.. Nu weten we alleen niet goed of het op deze manier van schrijven zef of Zep wordt?
Kunnen jullie ons helpen?
2 antwoorden en 45770094x bekeken
Irma (Gast) - schreef op 05-06 om 05:26
Ik ben een kindje die heet zeb! Maar persoonlijk vind ik liam leuker
Irma (Gast) - schreef op 05-06 om 05:26
Bedoel ik ken

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!