Hoihoi, je zegt dat je 3 weken geleden een test deed en een week later (dus 2 weken terug nog 1 die negatief waren. Aangezien dat inmiddels dus al 2 wkn terug is raad ik je aan er gauww nog eentje te doen! Die druppels die je hebt gehad kan ook innestelingsbloeding zijn geweest waarbij je bevruchtte eitje zich vastgesteld in je baarmoeder wat dus een beetje bloeding kan geven.. Doe maar gauw een test en oftie nou positief of negatief is zal ik hoe dan ook maar een afspraak maken met de huisarts want menstruatie die 2 maanden uitblijft zal toch ergens door moeten komen en de huisarts kan dat het beste voor je uitzoeken. Suc6