Wie is er ook in februari uitgerekend ? - Zwangerschapsforum

Hanne - schreef op 31-01 om 17:15
Morgen begint onze maand, spannend! :-) Zijn er al die bevallen zijn ondertussen? Tegen het geloof van de gynaecoloog loop ik nog steeds bol rond. Hier in Italië zijn helaas wel geen controles meer, ik weet dus niets van ons kleintje sinds de laatste echto op 30 weken.. Maar zo lang ik het blijf voelen probeer ik me niet te ongerust te maken.

Veel succes met de laatste dagen/weken!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2